2016年4月17日 星期日

台灣深度遊~發掘與香港的不同(1)

好耐無出文,因為忙到甩碌,上個月偶有機會去台灣漫無目的旅遊,體會好深,想分享下。如果想
問咩景點同食咩我諗GOOGLE已經幫到你,關於台灣食同玩已經好多人寫過,隨便搵都有,今次係寫我同佢地生活上分別,我自己各種反思。
其實深度遊行程都係去景點同玩,不過寫個種角度唔同,我又唔會癲到去禪修個隻。


今次去係一個人,所以好FREE,一落機已經係4點機。就係桃園上國光去台北,未上車就有人幫手擺行李同MARK貼紙,我落車起碼唔會拎錯行李。同埋,人地部車個個位都有個USB位比你差電,手機無電都唔驚啦!諗番香港,程A10收成$48都好似無咁樣服務WO。


一落車行左成十五分鐘先到,無計啦,行山友唔洗住咁好,但一去到見到呢條樓梯就真係.....


其實呢塊牌好簡單,同其他剩係痴住塊門D牌比算有D特別。


係西門町附近住單人房,盛惠$107/HKD晚。



沖涼同洗手盤就要共用啦,但睇落其實無咩問題。


六點幾,仲未食午餐,唯有放棄要每樣排隊GE夜市,直接衝上樓鋸扒。



D,野飲同雪糕都係任食,咁樣係味叫半自助?我食左勁多麵。



之後就去左做正經野,就係去便利店拎演唱會飛。
香港:上網買完要特登搭車去快達票個幾個點拎。
台灣:上網買完是旦一間便利店即時印比你。



番去個時經過西門町大街,街頭表演又唔一定剩係唱K。


番到旅館樓下有豆花買,又整左碗。


隻匙羹深度夠,無香港個D又裝唔到野又易爛。


間房太細,每日就係坐出走廊諗聽日去邊。


人地手信就買野食,我手信就買精油。番到黎覺得好好用。輕輕鬆鬆過第一日。
如有任何疑問可電郵:chiukit2001@gmail.com或PM我


沒有留言:

張貼留言

謝留言,本人盡快回覆.